Dzięki wspólnej inicjatywnie Warszawskiego Domu Technika NOT i spółki NOT Informatyka, która tworzy autorskie rozwiązania IT oraz aplikacje i narzędzia cyfrowe do zdalnej komunikacji utworzono interaktywną salę konferencyjną.

Jej kompleksowe wyposażenie w najnowocześniejsze urządzenia, przeznaczone jest do prowadzenia  w czasie pandemii konferencji, seminariów, webinarów  i spotkań online. Wynajęciu interaktywnej sali towarzyszy pełna obsługa techniczna. Koszt atrakcyjnej cenowo usługi jest nieporównywalnie mniejszy od konkurencji.

Do historycznych pomieszczeń liczącego 115 lat budynku, zachwycającego neobarokowo-secesyjną architekturą, wkroczyła zaawansowana technologia XXI wieku.Zabytkowy gmach został wybudowany w latach 1903-1905 na potrzeby Stowarzyszenia Techników Polskich. Obecnie jego właścicielem jest Naczelna Organizacja Techniczna (NOT). – Przed wybuchem epidemii prowadziliśmy aktywną  działalność, użyczając odpłatnie nasze pomieszczenia do organizacji prestiżowych wydarzeń biznesowych i naukowych, a także okolicznościowych – informuje Jerzego Rożek, prezes Warszawskiego Domu Technika. – Posiadamy tu 7 elegancko urządzonych sal, które mogą pomieścić od 15 do 450 osób w wybranych układach. Pomieszczenia wyposażone są w sprzęt multimedialny, klimatyzację, z dostępem do internetu. Do dyspozycji klientów mamy odpowiednie  nagłośnieniowe, zestawy video, rzutniki, ekrany, projektory, urządzenia do tłumaczenia symultanicznego. Istnieje możliwość nagrywania wszystkich obrad i konferencji. Pandemia spowodowała, że od dłuższego czasu sale stały puste, ale teraz będziemy je wynajmować do prowadzenia  konferencji, seminariów, webinarów  i spotkań online, z pełną obsługą techniczną.

Dogodna lokalizacja zabytkowego budynku w samym centrum Warszawy, przy ul. Tadeusza Czackiego oraz interaktywne wyposażenie pomieszczeń, stanowi niezwykle atrakcyjną ofertę dla każdego klienta zainteresowanego zdalną komunikacją.  Zespół specjalistów z NOT Informatyka opracował bogaty zestaw funkcjonalności do audio-wizualnej komunikacji elektronicznej i organizowania spotkań online.

Virtual Meeting System zapewnia kompleksową obsługę informatyczną  zarówno w siedzibie klientów, jak również w wynajmowanych  do prowadzenia online m.in. konferencji i webinarów w pomieszczeniach Warszawskiego Domu Technika. Jest jedną z wielu usług w obszarze technologii informacyjnych świadczonych przez NOT Informatyka. Mogą z niego korzystać średniej wielkości przedsiębiorstwa, organizacje, szkoły i samorządy.  

– Jest narzędziem intuicyjnym i prostym w obsłudze audio-wizualnej komunikacji elektronicznej – informuje Kamil Wójcik, prezes spółki NOT Informatyka i jednocześnie wiceprezes Federacji Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych Naczelnej Organizacji Technicznej. – Nasze oprogramowanie pozwala na szybkie tworzenie sesji, udzielanie głosu uczestnikom, prace w podgrupach, współdzielenie tablicy, rejestrację przebiegu spotkania oraz głosowań. Dotychczas nasz autorski Virtual Meeting System instalowaliśmy bezpośrednio u klientów do obsługi zdalnej komunikacji, a teraz można będzie z tego narzędzia korzystać również w wynajmowanych do tego celu pomieszczeniach budynku Warszawskiego Domu Technika.

Na potrzeby organizacji wydarzeń, użytkownik ma do dyspozycji szeroki wachlarz opcji dostępu. Może być wykorzystywany  nie tylko do organizowania spotkań online, ale również do przeprowadzania różnego rodzaju głosowań w tajnym trybie,  zarówno grupowych jak i indywidualnych. Protokoły z tych głosowań można od razu edytować, co znakomicie przyspiesza pracę  i stanowi nieodzowny element w podejmowaniu decyzji za pomocą uchwał. Jest to bardzo wygodne i bezpieczne rozwiązanie w czasie pandemii, z którego można korzystać bez ograniczeń.

Z tak kompleksowego rozwiązania mogą korzystać wszyscy klienci i to na zasadach bardzo atrakcyjnych cenowo, co obrazuje zamieszczony poniżej cennik. To właśnie sprawia, że inne obiekty konferencyjne nie są w stanie zaoferować takiego samego zakresu profesjonalnych usług jak Warszawski Dom Technika NOT.


SWTP wspiera rozwój kompetencji cyfrowych

INFORMACJA
26.01.2023
Poziom kompetencji cyfrowych w Polsce wciąż należy do najniższych wśród krajów UE mimo licznych działań podejmowanych przez m.in.: Kancelarię Prezesa Rady Ministrów (KPRM), Ministerstwo Edukacji i Nauki (MEiN), Centrum Projektów Polska Cyfrowa (CPPC), Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii (MRPiT), a także gminy (https://www.nik.gov.pl/aktualnosci/kompetencje-cyfrowe.html). Polska znalazła się dopiero na 24. miejscu spośród 27 krajów UE pod względem kapitału ludzkiego społeczeństwa cyfrowego.
CZYTAJ CAŁOŚĆ

Modele biznesowe i innowacje w telekomunikacji

WYDARZENIE
25.11.2022
Wydarzenie miało na celu określenie trendów rozwoju technologii i zarządzania innowacjami. W panelu dotyczącym modeli biznesowych i innowacji w telekomunikacji udział ze strony SWTP wziął Prezes Kamil Wójcik. Wskazał na konieczność stosowania Celów Zrównoważonego Rozwoju w realizacji przyszłych inwestycji.
CZYTAJ CAŁOŚĆ

Oddział SWTP w Poznaniu

INFORMACJA
25.11.2022
21 listopada 2022 r. w siedzibie Rady Federacji Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych Naczelnej Organizacji Technicznej w Poznaniu z inicjatywy sympatyków i członków Stowarzyszenia Wspierania Techniki Polskiej utworzony został Oddział SWTP w Poznaniu. Prezesem Oddziału został Adam Szymański, który podziękował za zaufanie, które w organizacji społecznej jest podstawową wartością.
CZYTAJ CAŁOŚĆ